• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Låneförmedlare som har bank Norwegian

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

turnaround

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 777
Moderator
Blev medlem
10 Februari 2014
Meddelanden
2 322
Mottagna reaktioner
821
Poäng
777
Det låter ju märkligt, men det är inte samma företag. Axo är norskt från början tror jag.

Hur som helst verkar det som om de är ensamma om Bank Norwegian. Hade önskat det fanns en förmedlare som hade lite mer intressanta långivare som just Norwegian och tex ICA. De här Sevenday, Spring, Marginalen, Collector etc ligger ju alla i spannet "lite för dyra räntor överlag"
 

Olle.

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
3 Januari 2013
Meddelanden
193
Mottagna reaktioner
62
Poäng
197
Har Bank Norwegian slutat använda sig av låneförmedlare? Tidigare har jag sett hos Axo och FreedomeFinance/Zmarta, men verkar borttaget, någon som vet något står inför ansökan inom kort och skulle gärna se att dom finns med hos den jag söker...
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Har Bank Norwegian slutat använda sig av låneförmedlare? Tidigare har jag sett hos Axo och FreedomeFinance/Zmarta, men verkar borttaget, någon som vet något står inför ansökan inom kort och skulle gärna se att dom finns med hos den jag söker...
Det verkar som om BN har slutat om det är tillfälligt eller inte framkommer inte av denna tråd https://www.xn--lnforum-exa.se/threads/fokuslån-någon-som-testat.5508/#post-59477 men läs Lassemans inlägg i tråden.
 

pannik

Kunnig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
1 Maj 2017
Meddelanden
224
Mottagna reaktioner
35
Poäng
137

Bilagor

  • IMG_1802.PNG
    IMG_1802.PNG
    391 KB · Visningar: 168
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp